W pierwszych miesiącach bieżącego roku kilka największych marketów w Polsce wprowadziło promocje na alkohol, dzięki którym klienci mogli nabyć butelkę wódki za mniej niż 10 zł. Sprawą, która odbiła się szerokim echem w polskich mediach, zajął się Urząd Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) oraz prokuratura. Niedawno promocję na alkohol ponownie wprowadził Lidl. Klienci niemieckiej sieci sklepów dyskontowych mogli nabyć butelkę wina w okazyjnej cenie, wynoszącej mniej niż 2 zł. Sieć tłumaczy, że do takiego zdarzenia doszło przez błąd.
Tytuł oraz fragment artykułu pochodzą z serwisu biznes.interia.pl
Pełna treść artykułu znajduje się pod adresem:
https://biznes.interia.pl/gospodarka/news-butelka-wina-za-mniej-niz-2-zl-lidl-tlumaczy-sie-z-wrzesniow,nId,7821774
Zachęcamy do przeczytania całości