Ciche godziny to stosunkowo nowa inicjatywa w polskich marketach, skierowana głównie do osób ze spektrum autyzmu. Okazuje się jednak, że pomysł stworzenia spokojniejszego i mniej stresującego środowiska w sklepach zyskał dużą aprobatę także wśród innych klientów. Wiele osób chciałoby, aby wprowadzenie cichych godzin stało się standardem na co dzień, argumentując, że brak dźwięków wpływa korzystnie na ich samopoczucie i komfort podczas zakupów.
Sprawdź także: Duplantis się oświadczył, a tu zaskoczenie. Myślała, że to żart, wszystko się nagrało
Tytuł oraz fragment artykułu pochodzą z serwisu kobieta.interia.pl
Pełna treść artykułu znajduje się pod adresem:
https://kobieta.interia.pl/zycie-i-styl/news-ciche-godziny-w-sklepach-mialy-pomoc-szczegolnej-grupie-klie,nId,7826052
Zachęcamy do przeczytania całości